hamer-renault-master.jpg

Hamer breidt uit met Renault Trucks Master

Technisch alleskunner Hamer in Apeldoorn heeft het afgelopen jaar negen Renault Trucks Masters toegevoegd aan haar wagenpark. Het betreft een Master chassis-cabine met open laadbak en acht gesloten L3H2 bestelwagens. De gunstige Total Cost of Ownership en betrokkenheid van Renault Trucks-dealer Harbers Trucks in Apeldoorn gaven de doorslag voor de keuze voor de Renault Trucks Master.
Nieuws | 11-07-2017
Technisch alleskunner Hamer in Apeldoorn heeft het afgelopen jaar negen Renault Trucks Masters toegevoegd aan haar wagenpark. Het betreft een Master chassis-cabine met open laadbak en acht gesloten L3H2 bestelwagens. De gunstige Total Cost of Ownership en betrokkenheid van Renault Trucks-dealer Harbers Trucks in Apeldoorn gaven de doorslag voor de keuze voor de Renault Trucks Master. Vanuit drie vestigingen in Nederland en een vestiging in België biedt Hamer technische oplossingen voor bedrijven en industrieën. Voorbeelden van projecten die door Hamer worden uitgevoerd zijn de aanleg van brandstofinstallaties, klimaatbeheersingssystemen en noodstroomvoorzieningen. Voor service en onderhoud heeft Hamer ruim tachtig servicebussen op de weg.

Prijs-kwaliteitverhouding

De Renault Trucks Masters werden in drie losse orders besteld, te beginnen met de aanschaf van de chassis-cabine die door Hamer wordt gebruikt als magazijnwagen. “De goede prijs-kwaliteitverhouding en inzet van Harbers Trucks hebben ertoe geleid dat we kort daarna twee bussen uit onze service- en onderhoudsvloot hebben vervangen door Masters”, vertelt wagenparkbeheerder Gerard Geertsen. Dit jaar koos Hamer, bij uitbreiding van het wagenpark, wederom voor zes Renault Trucks Master gesloten bestelbussen. Deze voertuigen zullen met name worden gebruikt bij werkzaamheden op en rond tankstations. Na de aflevering is direct een vierde bestelling geplaatst die in de loop van 2017 zal worden uitgeleverd.

Compleet pakket

Gerard Geertsen: “Harbers Trucks levert een zeer compleet pakket waarbij allerlei praktische zaken, zoals een lagere instap, antislipvloer en volledige wandbekleding snel worden geregeld. Onze servicemonteurs zijn met name enthousiast over het rijgedrag en de ruimte achterin.” De Renault Trucks Master servicebussen zijn gemotoriseerd met een zuinige 130 pk Euro 6-motor. FBS, een zusteronderneming van Hamer, verzorgde de inbouw van de De Bott Vario bedrijfswageninrichting.

Over Hamer

Hamer bestaat sinds 1938 en telt momenteel ruim 400 medewerkers. Het bedrijf heeft in haar bijna tachtigjarig bestaan naam gemaakt met het ontwerpen, installeren en onderhouden van technische installaties in vijf marktsegmenten: Industrie, Utiliteit, Brandstof, Mobiliteit en Communicatie/ICT. Service, daadkracht en aandacht voor de klant zijn belangrijke pijlers binnen het familiebedrijf. Deze kernwaarden worden bewaakt door alle activiteiten in eigen beheer en met eigen middelen uit te voeren. Hamer maakt deel uit van de FOJA Groep, waartoe ook project- en adviesbureau ContrAll, Foja Bedrijfswagenservice (FBS) en Haspeltechniek behoren.
hamer-renault-master_02.jpg
hamer-renault-master_03.jpg
Nieuws

Een maatwerktruck voor specialistisch werk van Van Hooft Transport

Van Hooft Transport heeft een maatwerktruck met Erkin-autolaadkraan in gebruik genoemen.… Lees meer

Tour met bijzondere Renault Trucks E-Tech T

Renault Trucks gaat met een unieke truck een Europese tour doen. De Renault Trucks E-Tech… Lees meer

Hoe krijgt u in 2024 subsidie voor een elektrische truck?

Gaat u een elektrische truck kopen? Dan komt u in aanmerking voor subsidie.

Lees meer